Välkommen till Blekets Fritidsförening

Blekets Fritidsförening tar nu steget ut på internet för att nå och informera fler personer i föreningens upptagningsområde.

Det är många personer i Blekets Fritidsförenings upptagningsområde som är flitiga användare av internet men även om man inte är flitig användare av internet är syftet med denna hemsida att nå ut till fler personer med information om allt som händer inom föreningen. Det är bara att kika på årets program för att förstå att det händer en hel del inom Blekets Fritidsförening för både medlemmar och icke medlemmar och vi vill med denna hemsida komplettera informationsutbudet för att nå så många som möjligt.

Tanken är också att hemsidan skall vara levande på så sätt att aktiviterna dokumenteras och att detta läggs upp på denna sida för de som inte varit med på aktiviterna skall kunna titta och läsa om dem i efterhand.

Har du synpunkter eller idéer är du jättevälkommen att kontakta oss. Medlemskap kostar 100 kr och betalas till bankgiro 351-1888.